لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو: با دیبالا همانند سایرین صحبت می کنم

پیرلو: با دیبالا همانند سایرین صحبت می کنم

اندره آ پیرلو به همراه یووه خود را اماده کردند تا در نخستین گام اروپایی به بهترین نتیجه ممکن دست یابند تا روند حرکتی بیانکونری قابل قبول و رضایت بخش باشد. این بازی نه تنها برای پیرلو بلکه برای هواداران یوونتوس نیز از اهمیت بالایی برخور داست و کسب سه امتیاز و ثبت یک نمایش عالی می تواند برای مسیر آینده یووه بسیار ارزشمند باشد.

 

پیرلو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر دیناموکیف شرکت کرد:

 

هر کاری که بازیکنانم انجام می دهند را انجام می دهم، می خوابم، شام و ناهار می خورم و بعد راهی بازی می شویم.

 

لوچسکو

 

او نخستین مربی من بود، ما را به تیم نخست برد در حالی که 15 سال سن داشتم و در 16 سالگی مرا به ترکیب فرستاد. هنوز هم با هم صحبت می کنیم، از او همیشه ممنونم و فردا فرصت خوبی ست برای رقابت ما.

 

بدون رونالدو

 

ممنونم از هواداران اوکراینی که فوتبال ایتالیا را دنبال می کنند، متاسفانه رونالدو به کرونا ویروس مبتلا شده و در این بازی غایب است. بازیکنان دیگری داریم که می توانند در این بازی حاضر شوند و در این پست باشند. مانند ماروتا، تصور نمی کنم که تغییرات زیادی نسبت به بازی با کروتونه داشته باشیم. من خونسرد هستم، متاسفانه نمی توانم خودم بازی کنم و سعی می کنم که مسائل و ارامش را به بازیکنانش منتقل کنم. خیلی جدی هستم و این نخستین بازی من به عنوان مربی دررقابتی اروپایی ست. پیروز شدن بسیار مهم است و می تواند اعتماد بیشتری به ما بدهد، این سه امتیاز واقعا مهم هستند. درست مانند زمانی که بازی می کردم نخستین بازی ارزشمند است و برای برتری به میدان می رویم، می دانیم که چه باید انجام دهیم، همگی ارام و خونسرد هستیم که نکته اساسی و مهمی برای اغاز است.

 

دیبالا

 

با او روز گذشته صحبت کردم. با او مانند سایرین صحبت می کنم، از اینکه در بازی شنبه شب بازی نکرده بود عصبانی بود اما او سه ماه است که بازی نکرده و سه روز هم در ارژانتین با تبی که داشت در اتاق مانده بود و تنها جمعه کمی تمرین کرده بود. برابر کروتونه ما ده نفره شدیم و امکان استفاده از او وجود نداشت، اما حالا در دسترس است، اول و اخر بازی خواهد کرد، هنوز دقیقه ای به میدان رفته باید ببنیم که از عهده اش برمی اید. بازیکن تاثیرگذار و مهمی برای ماست، یک قهرمان برای این تا به حال بازی نکرده که حالش مساعد نبوده و تمرینات را نتوانسته انجام دهد اما حالا برگشته و می تواند بازی کند.

 

کروتونه

 

امتیازی را از دست دادیم اما تیم در حال ساخت و رشد هست، به زمان و تمرین و کار نیاز داریم و در هفته در تمرینات به انچه که می خواهیم فکر می کنیم و به ان دست می یابیم.

 

اسکودتو

 

شاید در ترجمه اشتباهی شده من نگفتم که اسکودتو را حتما می بریم، ما تیمی هستیم که برای گرفتن اسکودتو تلاش می کنیم و شانس آن را داریم، یووه برای بردن همه جام ها تلاش می کنم، باید درخشان باشیم و سعی کنیم که برنده شویم، ما تا پایان انچه که باید انجام دهیم را انجام می دهیم.

 

رمزی

 

حالش خوب است، تمرین کرده و در این روزها خوب نشان داده، امیدوارم که فردا بتوانم او را در اختیار داشته باشم.

 

ترکیب

 

به بازیکنانی که در اختیار خواهم داشت بستگی دارد، کدام مهره حالش بهتر است و شرایط خوبی دارد، ما بازیکنانی را در اختیار داریم که برای بازی بزرگ اماده هستند، همیشه نسبت به شرایط ان بازی بازیکنانم را انتخاب خواهم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: